בית לחם: תחנת הברחה למחבלים נחשפה בדירה 'תמימה'

בנצי לייזרוביץ No Comments on בית לחם: תחנת הברחה למחבלים נחשפה בדירה 'תמימה'

המשטרה והשב"ס חשפו דירה בבית לחם ששימשה כתחנת הכנה ושיגור של מכשירי טלפון סלולרי שיועדו להברחה אל תוך בתי הכלא. במהלך שעות הלילה פשטו בלשי היחידה לחקירת פשעים (יל"פ) במרחב יהודה ביחד עם כוחות מיוחדים של שב"ס וצה"ל מחטמ"ר עציון על הדירה ועצרו חשוד, קרוב משפחה של אסיר ביטחוני המוחזק במתקן בדרום הארץ

צילום: דוברות שב"ס
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הודעה משותפת לדוברות שב"ס ודוברות משטרת ישראל מחוז ש"י חושפים כי שב"ס ומשטרת ישראל במבצע מיוחד לתפיסת נתיבי הברחה של טלפוניים סלולריים: במסגרת המבצע נחשפה תחנת שיגור להברחת מכשירי טלפון סלולרי לבתי הכלא.

יחידות מיוחדות של שב"ס ערכו במהלך החודשים האחרונים מבצע מודיעיני סמוי בעקבות מספר ניסיונות הברחה של טלפונים סלולריים אל כותלי בתי הכלא השונים. המבצע שנעשה בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל וצה"ל, הוביל לתפיסת תחנת שיגור בה על פי החשד הוכנו ושוגרו טלפונים סלולריים לבתי הסוהר השונים.

במהלך שעות הלילה פשטו בלשי היחידה לחקירת פשעים (יל"פ) במרחב יהודה ביחד עם כוחות מיוחדים של שב"ס וצה"ל מחטמ"ר עציון על דירה בבית לחם, ביצעו חיפוש ותפסו עשרות רבות של מכשירי טלפון סלולרי ואמצעי קצה אחרים שהיו מיועדים להברחה לתוך בתי הכלא.

בסיום המבצע נעצר חשוד, קרוב משפחה של אסיר ביטחוני המוחזק במתקן בדרום הארץ. החשוד הועבר יחד עם הממצאים להמשך חקירה במרחב יהודה של משטרת ישראל.

סוהרי שב"ס מתמודדים יום יום אל מול סכנות ואיומים ביטחוניים ופועלים בכל האמצעים הנדרשים, מבצעיים ומודיעיניים לשם הגנה על ביטחון אזרחי המדינה ומקפידים על עבודה נחושה ומקצועית לסיכול הברחות לתוך בתי הסוהר.



0 תגובות